Aprósejtes

Aprósejtes

2010. május 24. - Vaskalap1

Iszonyú súly rajtunk a TUDÁS.

Mindig, mindenről az jut eszembe, hogy nem fogja látni, hogy utoljára látja. Ami talán nem is igaz, mert az orvos is tévedhet, reagálhat jól a kezelésre és akkor nem egy év van, hanem mondjuk kettő, három.

Tegnap este néhány pillanatot tudtam tisztán nevetni. Kellenek ezek a pillanatok, mikor a lélek megkönnyebbül picit.

 

Nem is tudtam, hogy ennyire szeretem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprosejtes.blog.hu/api/trackback/id/tr276856813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

105100 2010.05.31. 13:09:29

TUDÁS - HIT Tudod, hogy a HIT embere vagyok... megértem, hogy, már, mint tény, elfogadjátok ezt, el akarjátok fogadni, fel akarjátok dolgozni, ezért nem is próbállak megzavarni azzal, hogy HIT, hogy az ellenérveimet soroljam, hogy nem szabad feladni, stb. Nagyon sajnálom. Csak szerettem volna, hogy tudd, itt vagyok, olvasok, "meghallgatlak".
süti beállítások módosítása