Aprósejtes

Aprósejtes

2011. január 03. - Vaskalap1

Itt az egyik ügyfél.

Egyrészt megőrjít, mert nagyon rendetlen és ez látszik az anyagán is erőst. Másrészt meg szeretem, mert jó ember.

Anyósom most kelt fel. Azóta hajtogatja az Ildi, hogy De jó, hogy látlak! De jól nézel ki! De örülök neked! és ez őszinte, mert ő is inkább hallgatna, ha...

Apró, halk örömök.

A bejegyzés trackback címe:

https://aprosejtes.blog.hu/api/trackback/id/tr896856985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ari66 2011.01.03. 22:13:53

****, ***** Drága! Tudom Énnel nem kezdünk mondatot, de én voltam a dzs oldalain azután a netboardon, és folyamatos olvasója a ZF-nek, akit Te úgy hívtál, hogy kukkoló. Az, hogy egy ember a saját világáról nem tud úgy írni, beszélni, mint Ti még nem feltétlen jelent érzéketlenséget, és aki blogot ír valami miatt a nyilvánossághoz fordul, és örül, ha ezzel megkönyítheti mások életét. Nagyon nehezen találtam erre a blogodra: Tyuk-Gwen-B.2. Amit szeretnék mondani, ilyen Őszinte,küzdelmekkel teli embert rég hallottam, ma olvastam végéig ezt a blogot, és több volt a szívemben a szeretet érzése, mint a fájás. A további küzdelmedhez szeretést kitartást, és ha kell kevéssé fájó elengedést. Tudom miről írok. Nagy EMBER vagy. Tán megbocsájtod egyszer a kukkolást. Szép Évet a Családodnak: Csilla
süti beállítások módosítása