Aprósejtes

Aprósejtes

2010. július 04. - Vaskalap1

Felhív - engem!- egy idősebb családtag és azt kérdezi-kéri, hogy mondjam meg - én! - hogy ugye jól bánik ő az anyósommal, most, ebben a helyzetben, mert nem akar túl sok se lenni, de azt viszont szeretné, hogy jót tegyen anyósommal, támogatni, bíztatni szeretné.

 

Nagyon szeretem ezt a nénit. Mert néni, hiszen öööö hetven örül van. Szégyen, hogy nem tudom a pontos korát, de ha pl. telefonon beszélek vele, akkor nem az jut eszembe, hogy néni. Az se, hogy túlélt egy végstádiumú gyomorrákot.

És ha jól belegondolok, nem is kéne foglalkoznia anyósommal HIVATALBÓL, mert már nem rokon, hanem csak szeret bennünket. Csak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprosejtes.blog.hu/api/trackback/id/tr976856881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata 2010.07.04. 13:26:11

Szerencsés (ha lehet ezt mondani ebben a helyzetben) ember az anyósod, hogy ennyien szeretik, aggódnak érte! Szerencsés vagy, hogy szerethető az anyósod!

136863 2010.07.04. 17:06:33

@Kata Mindenki szerethető valamiért. Najó, a banya nem. Már vissza is vontam a megállapítást.

Kata 2010.07.05. 08:57:50

Korábban én is úgy gondoltam, hogy nincs ember, akit valamiért ne lehetne szeretni. Aztán megismertem párat (pontosan egy párt) és nem sikerült megszeretni őket...
süti beállítások módosítása